فرماندار تفرش: رفع محرومیت در روستاهای محروم از اهداف اردوهای جهادی است

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار تفرش گفت: شرکت دانشجویان در اردوهای جهادی بیانگر اعتماد این قشر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و اردوهای جهادی کمک فراوانی در رفع مشکلات روستائیان می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، بهروز اردلان صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان تفرش با اشاره به ضرورت همکاری عمومی دستگاه ها و متولیان در اردوهای جهادی اظهار کرد: همکاری و هماهنگی ادارات در تهیه نیازمندی های این اردو و پشتیبانی و در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه در اجرای موفق این اردوها نقش تاثیر گذاری را ایفا می کند.

وی افزود: اردوهای جهادی به سنت معمول هرساله در سطح کشور و استان و شهرستان برگزار می شود و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده  و اهدافی که دنبال می کند از شعارهای اصلی و مبنایی انقلاب اسلامی است.

اردلان تصریح کرد: محرومیت زدایی از اقشار محروم روستاها از شعارهای مود تاکید امام خمینی(ره) بوده که آثار و برکات خوبی را برجا گذاشته است و سبب حضور جوانان پرشور در روستاها و رفع مشکلات بوده که درس عملی نیز برای جوانان است.

فرماندار تفرش همکاری های لازم همه ادارات را مستلزم اجرای موفقیت آمیز این اردوها دانست و گفت: همانگونه که در سالهای گذشته همکاری و مساعدتهای لازم مسئولان تفرشی در اجرای این اردوها نقش مهمی داشته در امسال نیز با همکاری می توانیم این اردوها را به نحو شایسته ای اجرا وشاهد آثار خوبش به ویژه کاهش محرومیتها در روستاها باشیم.

فرماندار تفرش اخلاص در عمل را از ویژگی های اصلی اردوهای جهادی برشمرد و گفت: ارزش کار اردوهای جهادی به سبب خالص بودن عمل در عرصه های سازندگی برای خدمت رسانی به مردم کاری ارزشمند است.

اردلان تصریح کرد: اردوهای جهادی از طرح های مهم ارزشمندی است که هم کمک های بسیار بزرگی به دولت است و هم سبب ایجاد روحیه مسولیت پذیری در جهاد گران می شود.

وی افزود : فعالیت هایی که امروز اردوهای جهادی انجام می دهند در امتداد فعالیت های جهاد سازندگی است که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی انجام می دادند.

فرماندار تفرش با اشاره به شعارسال گفت: اگر بتوانیم بین مسائل اقتصادی و فرهنگی رابطه بیشتری ایجاد کنیم و به فرهنگ کار جمعی و مشارکتی و فرهنگ مصرف صحیح توجه ویژه داشته باشیم می توانیم اقتصاد را در روستاها متحول کنیم که  در این راستا اردوهای جهادی و بسیج سازندگی  می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:فرماندار تفرش,اردوی جهادی,پایگاه خبری تفرش, | 14:7 | نویسنده : میثم اله وردی |